Värme vill jag ha

Jag håller på bli tokig!
Jag vill fara utomlands, och det fort.
Det är inte ens roligt.
Man ser allas bilder på jävla facebook när de varit utomlands, det är knappast rättvist.

Haha nej, jag är inte en bitter svensk jävel..

Visst, underbart att det börjar töa som tusan och att solen värmer.
Bra mkt bra.
Men jag vill ha meeer.
Jag vill ha värme!

Men snart är sommarn här och då blir det Bättnäs.
Om inte varje, så åtminstånde varannan.


Sist jag var utomlands var 4 år sedan och det var i Antalya, Turkland.

4 år känns ganska länge.
Så förhoppningsvis blir de kanske någon resa i sommar.
Dock har ju Island ställt till det, så det känns ju inte som att man bokar en resa nu.

Men drömma kan man ju ;)





Det var hur roligt som helst!

Kommentarer
Postat av: Pia

Det var KUNG!!

2010-04-20 @ 21:08:34
URL: http://pisi.blogg.se/

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0