Första inlägg på ett bra tag

För varje gång jag sätter mig här så får jag mer och mer ångest.
Det tar som stopp och jag stänger helst ner hela sidan.

Jag tyckte det var rätt kul att skriva lite gran nångång ibland om vad jag har haft för mig.
Lägga upp någon bild för att få det hela lite mer intressant.

Sen tror jag att det där med bilderna gjorde så jag sket i allt ist.
Min digitalkamera har blivit döende och kameran på mobilen verkar ju alltid vara full.
Och jag vet ju själv hur tråkigt ett inlägg är att läsa om det bara är dö-text.
Men å andra sidan är det väl bara 1 i veckan som läser bloggen. Dvs jag själv.

Så nu tänkte jag sätta mig ner och skriva lite.
Bara för skojs skull.
Men jag vet inte vad jag ska skriva om!

Jag skulle kunna skriva om min sommar.
Då kan jag titta tillbaka om några år och se vad som försegick sommaren 2010.

Men då återigen är det ju de här med bilderna.
Inte ens jag vill väl läsa om en hel sommar och det inte innehåller några bilder!

Jag ska försöka så gott de går,
så Sandra 25 år, ha lite förståelse för dig själv 5 år yngre..

Kommentarer

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0