Sommarn 2010 Kussjön

Nu har jag äntligen kommit igång och lite idéer rasar fram.
Minns hur kul det var när man väl kommit igång,
så just nu sitter jag i eftermiddagssolen på balkongen och bloggar.
Haha!

Jag har varit lite i Kussjön i sommar.
Och nått som jag kom och tänka på nu i sommar var att när jag skriva t.ex. sms till någon om att jag är i Kussjön, eller jag ska till Kussjön,
och så vet inte personen hur det uttalas,
så kan ju de lika gärna tro att det uttalas som Kus-sjön.
Men det är helt fel.
Man säger Kurs-sjön.

Haha bara nått jag tänkte på.
Det är ju inte lika självklart för alla som för mig.

Iaf.


Jag är och har aldrig varit en fiskar-person,
men när det är tusen grader ute och solen stek,
då är det ganska skönt att fara ut med lillbåten på sjön och fiska lite.
Tobias fick en gädda.


Yngsta lillebroren och farsan med farfars gamla Kussjö-kepa.


Vi åkte också ring efter båten som tokar. Här skulle Tobias äntligen få prova.


Han var väl rätt nöjd efteråt ;D


Min yngsta kusin, Simon skulle mot kvällen fiska. Han fick upp en baddar-abborre som hans äldre bror Markus råka släppa ut i vattne. Stackarn!


Kussjön mot 11-tiden. Så otroligt härligt!


Det blir ju aldrig samma sak som i verkligheten. Men vackert vare!

Kommentarer

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0