Dan före dan..

..idag är det dan före dopparedan. Världens längsta dag.


Iaf när man va liten ;P idag har jag varit jävulskt aktiv, nästan som aldrig förr! Jag vaknade och steg upp direkt. Sprang ner till förråde å hämtade snowboardskorna för kände inte att skotta snö i varken klackeskor eller gympadojjer. För skotta snö kan man säga att jag har gjort, jävlar å! Men bra vart det, nu ser man att jag har en balkong utanför fönstren iaf.
Sen var jag och kasta massa skräp ute.
Sen for jag på stan.
Och det var fan inte varmt ute!
Sist har jag slått in paket.
Och nu när jag äntligen fick träffa Johan har vi också fått byta lite julklappar och öppna de :D det var ett jättefint halsband, jag blev så rörd :] och jag gav Johan en klocka! ♥
Så, nu är jag redo för morgondagen, just give me christmas!



Mina julklappar jag ska få ge imorgon :)
Och om jag inte skriver nått imorgon, så får ni alla ha en riktigt

Kommentarer

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0