PF

I onsdags skulle jag egentligen jobba som ledsagare, men brorsan vart magsjuk (!) så jag fick vara ledig den kvällen och ta igen det när han blev frisk. Så då passade jag på att göra något jag aldrig gjort förut. Vilket var stenkul, men lika jävla stenhårt som det var kul. Och igår såg ett av mina knän ut såhär:
Man ser inte så bra på bilden såg jag nu. Men det är rätt blått och på sidan av knävecket är det rött och lite ömt. Jag kände väl att det gjorde lite ont medan jag höll på, men inte så farligt som det verkade när jag upptäckte hur det såg ut dagen efter :P hade mer ont i musklerna (och väl förståeligt!), men for och gymmade efteråt också, så det tog nog också på en del.. Men jävlar vad kul det var! :D

Kommentarer

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0