PH

A, jag blir ju lite knäpp på PH alltså. Jag läste ju tidigare i nån av deltagarnas blogg att finalisterna var Emelie, Lin och Johannes. Och eftersom jag "vetat" finalisterna har det jag sett inte kanske varit tokspännande. Alla gick ju vidare till finalveckan som väntat. Och Johannes bytte från Alexandra till Emelie, vilket jag också förstog. Men...

Det var 3 par kvar och ett skulle gå direkt vidare till final. Det var Emanuel & Kristin, (jag tycker Emanuel förtjänar en plats, han har kämpat på länge, varit riktigt ärlig med folk och inte spelat fult och han var dessutom med i start 11:an. Kristin har jag inte fått nå grepp om, hon kom in för inte så länge sen och har knappt varit med känns de som, så därför tycker jag inte hon förtjänar en plats) Lin & Erik, (jag tycker väl om båda, Lin var ju med i start 11:an, men har vart mkt falskt och jobbig som fan ibland osv. Erik är ju en skitskön snubbe som gjort mkt jävla roliga saker, men var inte med enda från början och har inte gjort jättemånga svåra val osv) och sist Johannes & Emelie (Johannes tycker jag också är skön, men han är ju ett riktigt svin många tillfällen, dock väldigt bra spelare och var med från början. Emelie har jag bara sett som en dryg, bortskämd jävel som bara älskar sig själv, men nu på slutet har hon faktiskt ändrat beteende och jag tycker ändå hon förtjänar att gå till final, plus att hon var med i början).
Så sitter dom alla där och ska svara på frågor, och jag "vet" redan vilka som vinner utmaningen. Men så.. Vinner Emanuel och Kristin.. De jag inte tänkt skulle gå vidare. Det var ju roligt på ett vis, men jag vart skitchockad. Sen kom jag faktiskt att tänka på några saker..
Jag läste i Julias blogg om lite regler runt Paradise Hotel. Man får absolut inte avslöja någon vinnare i förtid, då får man böta 100 000:- och det måste ju gälla finalister också, så alltså kan jag inte ha uppfattat rätt. Sen att jag läste att det bara var 3 i finalen var ju också fel, det är 2 par som går vidare. Ja, så det vart ju bara fel fel fel.
Men nu är iaf Emanuel, Kristin, Lin och Erik i final :)

Kommentarer

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0