Shoes

Ja, jag gick på stan en sväng idag, skulle på jobbet och snacka med Lotta en kortis. Hon var dock inte där, men jag fick smaka på Viktors underbart goa kaka han bakat! Då kände jag att jag också ville kunna baka :P men jag tror inte jag ska jämföra mig med en kock...
Efter det skulle jag lämna igen, inte ett men TRE par skor! Kändes sjukt, men så var det iaf. På vägen råkade jag hitta ett annat par skor jag fastnade mer för.. Så jag köpte dom och hann inte lämna igen alla par. Träffade på Ida också vilket var sjukt trevligt! (Vi måste träffas snart igen!) Så just nu väller det över med skor i hallen. Nej, det är inte bra, men det ska ju iväg 2 par. Iaf, så köpte jag de här skorna:
Den var snyggare i verkligheten än på bilden tyck ja dock.
Iaf var de billigare än någon av paren jag hade köpt innan, som jag nu ska lämna igen då :P a, jag är inte duktig. Men jag ville ha dom och jag ska ha dom ikv då det blir ett möte med mina kollegor på Lottas :)
Så håll i hatten!

Kommentarer

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0