Sunes Jul Avsnitt 1

Ja, då var det första december! Och alla julkalendrar drar igång. Jag slutade titta på julkalendern för ja, kanske 10 år sen.. Men jag minns att den bästa var absolut Mysteriet på Greveholm och jag var långt ifrån ensam. Sista året på gymnasiet gjorde vi en röstning på skolan om vilken julkalender vi skulle visa varje dag fram till jul. Självklart blev det Greveholm. Men man hade ju skola, då inte hann man gå kl 10 varje dag till kafeterian för att se en julkalender. Det funkade inte. Men det jag såg, var ju dock inte lika bra som jag minns att det var. Tyvär är det väl så med allt. Det man minns var så bra när man var barn, förändras. Fast det är ju bara en själv.

Men en jul för längesen fick jag å ena brorsan 2 st filmer, det var Sunes Jul. Alltså avsnitten som var julkalender år 91 (måste det ha vart). Och de var så himla bra! När jag tittar på avsnitten nu, så är de minst lika bra som när jag såg dem när jag var liten! Jag skrattar ihjäl mig!!

Kommentarer

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0