Alla Hjärtansdag

Vilken fin dag!

Den gjordes ju mest lycklig när klockan var 7 och Johan fick lov att kliva upp och fara till jobbet,
medans jag fick ligga kvar och njuta av lite sovmorgon!
Han var så plågad
och jag är så skadeglad..

Haha näe, jag skoja bara,
det var inte bara det som gjorde dagen.

Fika frukost med Johans familj i Vindeln,
sen skulle jag tvärfara förbi farmora och lämna några tårtfat och sånt från min födelsedag.
Hon var inte hemma,
men såg henne komma med Axa och spark lite längre bort.
Hon ville ju såklart att jag skulle komma in en stund.
Klockan var 20 över 11
och egentligen skulle jag fara kring halv 12, för att jag och min lillebror skulle gå och se bio halv 2.
Och ville inte stressa.
Men jag kunde inte tacka nej att bara komma in och hälsa på en liten stund.

Alla vet ju att farmödrar alltid vill bjuda på fika och kaffe.
Sa att jag redan fikat,
men lite kaffe går ju ner.

Slutade ändå med att jag satt där med en macka i ena handen och bulle i den andra
och for iväg en haltimme senare än jag skulle.

Haha,
det är så fantastiskt!

Iaf sen blev det bio med brorsan och det är ju alltid roligt.
Vi såg Nicke Nyfiken.
Jävligt med tur vi hade, fick fri parkering och kom ungefär 10 minuter innan bion började,
så Tobias kunde underhålla sig med bilspel medans jag stog i kön.

Efter det lira vid lite tv-spel och sen for jag och jobba en sväng.
(Aaaah, jag blir så jävla less.. Varför just?!)

Middag åt jag och Johan på underbara Great Eastern,
det var så jävla gött.
Vi käkade friterad kyckling med sötsur sås,
äre nå gott eller?

Mysigt var det iaf,
sen drog vi hem till Johan och hörjde mysfaktorn


Älskar dig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

SHOPPA MASSOR AV KLÄDER,

BESÖK MIN BLOGG,



http://emelielindahl.blogg.se

http://emelielindahl.blogg.se

http://emelielindahl.blogg.se



SHOPPA MASSOR AV KLÄDER

2010-02-16 @ 12:58:08

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0