Älskling

Åh, äntligen fick jag träffa älsklingen min.
Fan vad jag har saknat honom!

Men just nu sitter han och lirar NHL
och då passar jag på att blogga lite.
Dock har jag ingen större inspiration,
förutom att skratta ihjäl mig åt filmen Van Hellsing.
Don't be so bOOring.
Yess masstah
och
Fladdermyss
åt fladdermöss.
HAhaha!

Ja,
jag har längtat efter honom,
så otroligt mkt!

Imorgon blir det hockey mot SK-Lejon och sen sova i Vindeln,
förhoppningsvis kan jag somna :P hehe..
zzZzz..

Och på söndag är det Alla Hjärtans-daag :D



Och då blir det först jobb,
sen något slags mys med älskling.
Få se om middag och bio står på listan.
Hursomhelst blir det säkert en bra dag och kväll :)

Fick en fin present av mamma i tidig allahjärtansdag.
Det var ett hjärta som det stod VÄLKOMMEN på,
alltså en skylt att hänga på dörren.
Så himla fint!

11 månader på Alla Hjärtansdag!


Kommentarer

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0