Dans igen

...
Känslan var obeskrivlig.

Att gå in på dansgolvet och bara dansa!

Även om jag inte har tagit klass sen i våras,
så var det ändå som igår..
Jag kände hur kroppen flöt in direkt
och det var så härligt!

Haha, visst jag hade ju missat 2 gånger,
så man fick ju tänka litegran.
Speciellt på koreografin i slutet.
På 2 gånger hinner man ganska mkt,
så jag var lite lost i början.
Men efter ett tag gick det faktiskt riktigt bra.

Det var som en flashback,
allt bara kom tillbaka.
Men just nu känns det nästan som att på någon dag ska jag få göra koreografin igen,
inte om en hel vecka.
Det blir ju som en helt annan sak när man går dansprogrammet
än att bara gå en kurs.

Men det spelar ingen roll!
Det är så jävla roligt :D



Nu sitter jag i nerslagen och nyduschad i soffan framför Goldeneye med en avokado i handen.
Finns det en bättre känsla?

Kommentarer

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0