En helg

FAN!
Vindeln förlorade igår..
Slutspelet mot Teg,
de vann ju i onsdags,
så det blev åtminstånde en match till de skulle få lira.
Hela matchen var de klart bättre än Teg.
2-2 stog det när signalen ringde.
Förlägning sudden.
Teg får en straff och killen sätter den.

Måste ha känts underbart för Teg!
Men inte lika nice för Vindeln..
Fy fan,
de borde ha fått vunnit.

Hade de vunnit hade de fått lira imorgon också
och då hade det varit riktigt spännande!

Tänk om de hade fått slå ut Teg.
Vad grymt det hade vart.

Men nu tog säsongen slut och dags att satsa på andra saker.
Se fram emot nästa säsong.

Har iaf haft en jättemysig kväll/natt/dag i Vindeln iaf.
Var hos Johans familj,
måste säga att det är världens härligaste och goaste familj!
Så roliga och avslappnade,
precis som det ska vara.
Jag stormtrivs iaf!

Ikväll har jag haft min yngsta lillebrorsa på besök.
Han ska sova över på min soffa,
få se hur de går ;P
Han ligger bara och skrattar åt absolut ingenting just nu.
Undra vars han fått de ifrån...



Hahah vi bju

Imorgon blir det bowling med Lottasgänget.
Eller a, en del av den.
Men det blir kul,
får jag visa mina kungliga skillz jag har :D
Haha shit..


Haha snygga jag sommaren -08.
Efter de där skulle vi på moppar tävla hem,
gissa vem som vann ;)
Men med priset att typ krossa Saras ben eller vad som nu hände.
Hon satt bakom mig på moppen och höll i sig förjäves.
Jag skulle köra igenom rondellen
och resten kanske man kan räkna ut.

Hoppas alla andra har haft en skön helg ni också!

Kommentarer

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0