I gotta feeling..

Innan jag började ikväll så hörde jag och såg
I gotta feeling
med The Black Eyed Peas.
Och även om jag brukar vara rätt negativ till att åka och jobba,
så försökte jag tänka positivt och låtsades att den där låten gällde mig och min kväll.

Så,
just när jag trodde att det i det tidigare inlägget var det som skulle göra dagen,
så kommer ett ännu bättre besked från min chef på jobbet :D

Fy fan vad kul!

Det började med att jag träffade honom utanför dörrn intill Lottas,
och då sa han;
"Ja, där är ju du!"
som vanligt :P
Från början lät det lite konstigt,
men han säger det inte på ett dåligt sätt,
utan mer på ett positivt ett.
Iaf,
så sa han sen när vi kom in;
"Bra att du är här, då blir det någon ordning"
Haha, hur roligt är inte det att höra av sin chef?

Och sen pratade han med mig om eventuell utveckling inom arbetet,
men inget är bestämt än så länge.

Iaf så känns det sådär lagom härligt :D

Nu ska jag äta en räksalladsmacka,
sen fara och mysa med älskling!

Kommentarer

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0