Shoes, it's heavenly

Titta vad jag hitta..
(uti Brittas fitta, tralalalala)
Hahaha nej.

Men på en random sida nånstans.


Visst är dom jävligt heta?

Annars har jag varit sugen på gladiator-skor att ha en varm sommardag.


Svarta med lite nitar och snygga saker, fanns även i vita.


Fräscha vita, dock är det en rätt stor klack om man jämför med förra skorna.


De här fanns på Nilson, ganska snygga ändå.

Jag har nu bestämt att jag bara ska köpa skor som jag behöver,
även om jag känner att jag kanske skulle använda dem.

Anledningen till att jag fick äckelskavsår förra helgen,
var för att jag gick i ett par nya skor.
Fattar inte hur det gick till,
jag gick till Johan och det gick bara bra.
Men när jag skulle gå hem dagen efter då small det bara till och min häl sa ajaj.
Men dom behövde jag faktiskt.
Ska försöka gå in dom -
MED skavsårsplåster :P
Cause i need 'em!

Kommentarer

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0