Öl, sugmärken, tamponger & bussar

Fy fan vad kul det var igår!



När klockan var kanske halv 10 nånting då jag hade 4,5 öl kvar,
så då var det bara till att svepa
och det bästa med öl är att man kan nästan svepa hur mkt som helst utan att det blir snefylla.
ÄLSKAR ÖL!



Så vi hade en jävligt trevlig kväll.

Började med middag hos Mira

Haha ja, Alex slickar på min kind..


Min äldsta lillebror skjussade upp mig (:S!!!)
så jag slapp betala buss (oh yeah baby).
Det kändes lite konstigt ärligt talat :P

Efter middagen satte vi oss ner i soffan och spelade Våghals 2
som en kung underhållning.


Här skulle Malin ringa en pizzeria och be om att få beställa en pizza som skulle vara klar
om 4 veckor klockan nånting..
Men det fanns tyvär ingen pizzeria som hade öppet, så vi lämnade det.
Dock höll på skita ner oss (vi hade på högtalare),
då det lät som att det svarade.


Brudarna


Sandra The Giant n Elin The Pygme


Mira vann ett annat spel vi spela den jäveln, trodde aldrig att någon ens sku ha chans att vinna,
men tydligen gick det..


I suck..

Jag vet inte riktigt hur det gick till,
men jag har sugmärken på halsen från Alexandra.
(Men ni sku sett hennes!)
Det var inte nådigt.

Jag tog väl tillfället i akt då Johan brukar göra på mig och jag aldrig kan göra tillbaka..
Så hämden är ljuv.
Även om den är på någon annan :P

Alexandra fick straffet att ha pappersbitar i örona i en kvart framåt
samtidigt som jag skulle dra en dikt med honomsexualitet som ämne.

Snyyyggt..



En uppgift som Malin fick var att sätta alla i en position där alla hade det skönt.
Gissa hur det gick till....

SVAR:



Sen for jag och Alex till corona och dansade äset av oss.


Bokstavligt

Haha fuck you

Hade typ 100 tamponger i väskan
och tydligen hade porren mens samtidigt,
så vi delade en tampis.
HAHA

UUhj, skuru huh un tumhoung ulluhh...?

Träffade massa roligt folk,
bl.a. min kusin som egentligen bor i Lse,
brorsan som också blev förvånad över att kusin var i stan,
Ida m.fl. som jag ska på fest hos ikväll också,
några som hade varit och köpt pizza hos mig några timmar innan
(som klagade på att pizzan var dålig,
men jag hoppas att dom skämta),
en tjej som jag aldrig träffat förut som visste vem jag var (hm?),
en jag dansat med för ett tag sen
som också var med en jag tävlat slalom mot för 100 års sen,
en mkt okänd tjej jag varken vet namn på eller vars hon kommer ifrån
men jag känner henne, så är det bara,
en gangstah som brukar vara på alladins och käka, kändes dock lite skumt att han var där.
Osv.

Efter krogen var det dagt att ta sig hem i god tid
I GOD TID verkade alla tänka och självklart var det mer eller mindre proppat när jag skulle hem.
Jag hann iaf med bussen.

Men det här med bussarna..
Äre nå jävligt eller?
Varför kan man inte bara få rcka fram sin guldpeng och så fåre räcka?
Nej,
nu ska man smsa å hålla på..
Jag fattar ingenting av de där systemet.
Kan bero på att jag aldrig åker buss, men ändå.

Men den här natten, 20 minus, tänkte jag hellre lägga mig ner i snön och dö än att gå hem som en viss annan natt. Eller ska jag säga morgon...?

Så buss fick det bli, men med ett ekstra viin, nej jag menar pris.
Jag fick lov att betala 2 ggr, för att min första biljettjävel inte gildes. Typ.

Men när jag kom till Vasaplan och skulle byta till 69:an,
så fick jag bara gå in sa hon som körde bussen.
Visade ju såklart sms:et, men det var ju typ ändå fel.
Tänkte att nu sku jag få betala ännu en satans göng,
men he gick.
Tack fina busschaufför!
Du gjorde min hemfärd ♥

Men en jävligt rolig kväll,
måste göras om!


HAHAH

Kommentarer

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0