20 år..

Nej,
det är inte bara ICA-kortet som fyller 20 år iår.
Vi har en Sandra också som nämligen fyller år idag :D

Och idag fick jag veta vem mer som fyller år på min dag..
Opera!
(Hahaha jees, jag trodde först det stavades så,
men efter en liten stunds fundering kom jag fram till att det inte blev riktigt rätt..
Oprah
ska det vara)

ÅH!
Jag är så taggad på att ha massa folk hos mig,
för många är det första gången de får se min lägenhet.
Det ska bli så trevligt!
Sen allt gott fika som tillkommer det, är väl mest en bonus.
Men jag vet vem som kommer bli nöjd ;D
Haha.

Jag är som ett barn vad gäller födelsedagar.
ÄLSKAR DET!
Det är då man är glad
och man träffar nära och kära.
Man får öppna presenter, som andra har köpt till en,
bara en själv, för ens egen skull.
Det blir livat och trevligt
och man får höra hur stor man blivit
(av far och mor-föräldrar då,
pojkvän t.ex. tycker väl fortfarande jag är en liten skit)
Haha.

Älskar det som sagt.

20 år, eller var det 2 år?
;)


Förr-förra födelsedagen!

Låte bli en like trevle födelseda
Puss

Kommentarer

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0