7 spänn i dricks.. NU kan jag köpa våfflor ;D

Haha alltså..
Johan gjorde gigantiska jävla sugmärke på min hals/axel
och kockarna på Lottas älskar
(milt uttryckt)
att retas för småsaker.
Det är ju mest kul när man förstått deras grova humor.
Hahah.


Tack Johan :*

En tjej kommenterade att mitt hår var fint,
men det var inte annorlunda än vanligt..
Men alltid kul med fina kommentarer :)

För första gången på väldigt länge fick jag sluta prick 9.

Kan lova att det inte händer ofta..

Den äldre kvinnan jobbade ikväll och visst fick jag säga till/påminna/tipsa om vissa grejer,
men det gick ändå så sjukt mkt bättre än förra gången.
Det var skönt!

Så när klockan började närma sig 9,
var det väldans lite folk
och jag kunde dra.

Men icket så ska kvällen vara felfri..

Nej,nej.

Inte ska man få någon slags tursam belöning för att det gått så bra på jobbet..

Jag passade på att handla,
eftersom jag slutat innan Rimi stängde för en gångs skull.
Min väska är inte allt för stor,
men rymde iaf nästan de små grejer jag handlat.
Bara mjölkpaketet fick jag bära.
När jag kom till min ingång, la jag paketet på alla varor för att öppna porten.
Självklart är jag mkt försiktet,
vet ju att det ligger lite ostadigt där.
Men självklart ska det straffas och likt förbannat ligger paketjävlar på marken..

Den läcker inte, trodde jag.
Men när jag lyfter upp mjölken ligger en liten sten intryckt i kartongen på paketet.
Jag fantiserar lite sådär typ det ironiska i det hela,
(nog för att jag ofta har rätt svårt att göra det i sånna situationer)
att om jag försiktigt tog bort stenen,
skulle det spruta som en fontän mjölk.
Hehe..

Iaf.

Den största anledningen till att jag handlade var för att jag hungrig som en jävel.
Det gick kanske inte att ungå,
då jag törstade efter ungefär det mesta på Rimi.
Men jag bestämde mig för att inviga mitt nya våffeljärn.

Bahaaad idea, Sandra..

Hungrig som jag var läste jag inte igenom instruktionerna ordentligt,
så jag hällde 7 dl vatten i en bunke för att he i en påse.
Och 200 g smör..

??

Hur jag tänkte är ju frågan,
men när jag hällt i en smetklick i järnet,
låtit det vara i någon minut,
så insåg jag problemet.

Har jag inte dysleksi är det något som är fel!

Det stog:
7 dl vatten blabla 200 g smör (3,5 dl vatten och 50 g smör för 3-4 potioner, en påse)

Så rensa järnet gärnet och ner fort med en påse till.

Visst de blev goda,
men inte så goda som jag hoppats på..
Blev lite avskräckt vid första synen jag fick när det blev LITE för mkt vatten.


Kommentarer
Postat av: Pia

alltså jag skrattade så jag grät när jag läste det här!!! :D så jävla klockrent!

2010-01-23 @ 00:51:38
URL: http://pisi.blogg.se/

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0