Aromabad + Spamassage

Det var lika himmelskt som det låter!
Ack, ack så skönt det var.

Fick börja med att sätta mig i ett badkar med lagom varmt vatten.
Sedan gjorde hon en lätt ansiktsrengörning.
La på en mask och lät mig vara i 10-15
(det var svårt att avgöra tid när man ligger där bortom tankarna)
minuter i bubbelbadkaret med aromaoljor.
Efter det fick jag kliva upp ur vattnet och lägga mig på massage-bädden
och fick en rygg- och nackmassage.
Avslutade med en bodylotion som doftade otroligt gott!
Synd att jag sku jobba efter,
vilket innebär skita och svetta och äckla ner sig.

När jag gick ut ifrån IKSU spa,
var det som att alla mina bekymmer som kom tillbaka på tankarna,
inte bekymrade mig längre.
Det var en sån jävla skön känsla,
att jag tycker att man borde göra sånt en gång i veckan för högsta välbefinnande.



Kommentarer
Postat av: Pia

jo jag fick ditt sms men jag hann inte idag, tror du de går bra nån annan dag? :)



Ne tänk vilken tur om man vann de! :D

2010-01-27 @ 14:05:18
URL: http://pisi.blogg.se/

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0