Avatar 3D

I onsdags var jag och såg filmen..

Det var verkligen upp till bevis,
för jag hade varit så jäkla skeptiskt till den.

Och ja, handlingen var typ exakt som jag trodde.

MEN!

Den var så jääävla mkt mer,
så mkt bättre än jag hade förväntat mig.
Jag blev så förvånad bara att den var så bra.

Vi såg den ju i 3D,
men jag tycker inte att det var så man tänkte på det,
alltså att man ryggade tillbaka för att man trodde nått skulle slå en i ansiktet eller så :P
Men det var bara en gång jag tänkte att jag skulle vifta bort något som flög i vägen,
men sen insåg jag att det var på filmen
XD

Dock satt jag och kämpade med en dryg huvudvärk,
så mins ögon grät lite utan att jag ville av ansträngning.
Det var det enda negativa.

Och jag tolkade budskapet.
Människorna var på sin förfallna värld
och ville till en fantasivärld som inte finns egentligen.
Ta hand om jorden.

Men en väldigt bra film som kommer ta ett tag att smälta.

Iaf för Johan ;)


Kommentarer

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0