En måndagskväll

Hmm...
Lite för ihopkrymp magsäck
och lite för mkt hetsät..

Jag vill spyyy!!



Jag blir tokig.
Det ser ut som fan här och jag vill bara kasta ut allt på balkongen
och hoppas att de snöa över och förmultnar under den.
Men då måste jag ju skotta den om man vill kunna se att det är en balkong..

Vilket dilemma!



Än har jag inte lyckats att gå på stan utan att köpa någonting..
Fast varför går man på stan då?
Om man ändå inte tänkt öppna plånkan sin.

Lame.



Håller på att ladda hem New Moon.
Den är så jävulistiskt jävla bra!
Jag ska vara först på plats när nästa film kommer ut,
håller ju på att läsa boken.

Ja, du läste rätt!

Ljudet av ditt hjärta



Satan vad jag längtar till Hemavan.

Kom till mig


Kommentarer

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0