En vecka kvar

Rätt slö dag..

Vaknade för en gångs skull (!) i samma säng som Johan.
Har haft en aning problem att sova i samma rum som honom,
han snarkar en hel del och jag är ganska ljudkänslig ibland har jag märkt.
Men inatt lyckades jag övervinna icke-sömnen och somnade som en gris.

Sedan jobbade jag en stund på pizzerian,
for hem
och slutade upp i tv-soffan som vanligt.
Den här gången med Pringles i nävarna och matarmen gick ingång.
Tills det tog lite för plötsligt stop och jag ville kräkas.
Hehe.
Jag tror jag har någon slags bulimi,
utan att spy då :P
Bara hetsätet.

I varje fall har jag försökt smälta chipsen,
för snart ska jag gå och sova.
Imorgon blir det SLALOM i Vindeln!

Haha och låt det inte gå som sist ;)



Jag i svarta backen..

Och en sak till.

EXAKT EN VECKA KVAR TILL MIN 20-ÅRSDAG :D

Kommentarer
Postat av: Yrsa

Hej!

Hade du kul i Vindeln?? Vad ska du göra när du fyller 20? Måste ju veta var jag ska infinna mig :)



Vi kan ju höras under veckan så ser vi. Call me ;D Kram

2010-01-24 @ 22:00:51
URL: http://msyrsa.blogg.se/

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0