Haha vafan

Haha alltså..

Jag jobbar på alladins pizzeria varje fredag och söndagkväll.
På söndag har jag friidrott med Tobias före,
så eftersom den slutar 4 och jag börjar 5
blir det mest hem och äta kvickt.

Den här söndagen var Tobias sugen på pizza och även jag.
(Händer inte ofta att jag blir sugen på pizza längre..)
Men idag ville jag ha en pizza.
Så när vi kom hem frågade vi om vi kunde beställa pizza,
så jag kunde äta innan jag började igen.

Det är en kille som brukar jobba istället för Alladin
och han var där nu, Alladin skulle komma senare på någon timme.
När jag gick för att hämta pizzorna så sa jag att jag nog skulle komma lite sent,
men då skulle jag ju jobba över, så det blev ändå jämt.
Då sa han att jag inte behövde komma,
eftersom det var typ inge jobb.
Alltså väldigt lite folk.
Jag tänkte att det var ju skönt som fan!
Men sa att de kunde ringa sen om de ville att jag skulle komma.

Idag ringde Alladin och frågade varför jag inte kom igår.
Haha lite skrattretande.
Jag berättade som det var,
men han ville typ inte höra.
Han sa bara att jag ska jobba söndag vare sig det finns jobb eller inte
och att den andra killen missuppfattade.

Det var som att han bad om ursäkt,
samtidigt som det var mitt fel..
Det var ju för fan ingens fel!
Det är ju bara skönt för mig att va hemma istället för att inte göra nånting där borta typ.
Sen ville han typ bjuda på mat,
men det var jag inte långsam med att tacka nej till.

Aja,
less blev jag och samtidigt var det skrattretande.

Haha shit.


Kommentarer

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0