I Vindeln

I lördags var jag ju i Vindeln och åkte slalom,
så här kommer en liten försenad uppdatering om dagen.

Började med att kliva upp klockan 8 ungefär,
kan lova att det inte är varje dag jag gör det.
Så en stor applåd till jag.

Men det visade sig att jag typ inte skulle ha behövt gjort det.
Jag tänkte fara just efter 9.
Kom iväg halv 11..

Och allt detta p.g.a. min bakfulla fader.

Det strulade till sig med bilarna och fick lov att köra upp farsan på jobbet
för att hämta en bil osvosv.

Jag var rätt förbannad på vägen till Vindeln.

Men brände på i god fart och var på Buberget typ 20 över 11.
Och direkt jag klev på skidorna, gled nedför, kände farten kyla mina kinder,
då var ilskan borta.
Det var helt fantastiskt!
Det går inte att beskriva känslan i ord,
men somliga kanske förstår :D



Utsikten

Alpina-backen

Starttornet.. som såg lite ovårdad ut.

En mkt lycklig Sandra!

Efter allt detta,
hälsade jag på hos Johans familj i Vindeln en stund.
FIck några otroligt fina bilder när Johan lånade Wilmas simglasögon..

Men de tänker jag bara ha för mig själv och få mig ett gott skratt nån gång då och då :D

Kommentarer

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0