Nytt år, nya möjligheter

Det gillar jag!

Nyår var riktigt roligt.
Började med lite missförstånd kanske,
vi sku käka på maxim och hade bokat bord och allt.
Jag fattade inte riktigt vad som hände,
men jag trodde att vi inte skulle få äta ute alls.
Men de hade bara stängt av kassan typ.
Och att vi bara fick välja mellan pasta-rätter, pizzor och sallader.
Tog Pasta Oxfile
och fy fan vad go an va :D

Sedan bar vi av till Teg och Jocke & Carros.
Det var så himla mys!
Ska lägga upp lite bilder sen,
har dom inte här just nu.

Vi hade alla fått uppgift att fixa varsin sak,
jag och Johan skulle fixa snacks.
Eftersom Johan jobbat natt innan och sov på dagen,
så fixade jag det.
Vi skulle vara 11 pers
och naturligtvis tänkte jag att då måste vi ha MKT!

MKT! = lite alldeles för mkt :P
Men spela roll,
de går ju å äta upp sen ;)

Vi åt efterrätt, såg hockey, spelade ölspelet, pratade, drack och hade allmänt trevligt.
Det var en bra nivå på drickandet,
ingen blev för packad,
så det var som skönt.
Eftersom jag kände 3 människor sen tidigare där,
så fick ju jag träffa lite nytt gott folk!
Så mysiga alla var och det var en fantastiskt bra nyårsafton.

Gott Nytt År :)


Kommentarer

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0