Oldie

Var ute på krogen ikväll med Sofie.
Det började ju vara jätte trevligt,
hyfsad musik till en början och inte proppat med människor.

Sen började jag inse det..

Jag börjar bli för gammal för coverclub tror jag.

För antingen var folket väldigt outvecklade,
eller nyblivna 18-åringar.
D.v.s. 92or.
Shit vad konstigt det kändes!
Och det var snart 2 år sedan jag var på krogen första gången som 18-åring
och man var fascinerad av allt
och hur kul det var
och hur stor man kände sig,
fast inte för stor.
Eftersom alla andra var ju äldre.
Nu är ju den tiden förbi iaf..

Jag drack vatten.
Sofie hade tagit nån drink, nån shot sen bara vatten
och såklart nyktrade till hon också.
Men ändå
(vafan tänkte vi på..?)
så gav vi oss upp på kareoke-scenen och skrek Livin on a Prayer.

Ja,
eller jättepinsamt var det väl ändå inte.
Men det var bara wierd och jag var egentligen inte alls taggad.
Men man blir taggad av ens andra kompisar som står nedanför och hejar..
Men så var det inte den här gången :P
Eller ja, nån ful kille som Sofie hade snackat typ Thailand med..
Sofie, vad hände.?

Iaf, så på slutet tänkte vi att vi sku slutspurta på dansgolvet.
Det gick inte..
Om man har såna kläder som man har på krogen,
dansar man inte hiphop
och det var bara det som bjöds på.
JAG KAN INTE DANSA HIPHOP I TIGHT KLÄNNING OCH 10CM KLACK.
Visst försökte jag,
men det går inte.
Det blir så fehel.

Ojoj.

En kille kom instormandes på toaletten med vakter runt sig,
nersprutad i blod nå jäävulskt.
Det var en vindel-bo
så jag hoppas det gick bra för han.
Han hade vit tröja,
så det gick inte att ta miste på att killen hade blivit spöad iaf.

På tal om Vindeln
ska jag dit imorgon
(senare idag)
och se hockeey.
Och hälsa på farmora en tväris.
Var hos henne en spontan-dag bara i lördags.
Det var så mysigt!
Fast hon övergödde mig och tjock se nånting kände jag mig efter..
Haha shit.

Och på tal om det,
så måste jag gå och lägga mig.
För sist jag for till Vindeln hade jag fått ca 40 minuters sömn :P
Jag var trött den dagen kan man säga!

Damn girl
Damn who's a sexy bitch

Haha!



Jag skulle gärna vilja veta vad det är för något idiotiskt han har sagt de senaste året/månaderna.
Jag blir fan förbannad,
eftersom jag inte gjort någonting som han skulle kunna bli sur på mig över.
Eller så överreagerar och överdriver han som vanligt.
Egentligen bryr jag mig inte vad han säger,
jag gör verkligen inte det.
Men just att det förmodligen inte är sant det som sagts,
blir jag bara ilsken.
Har jag inte rätt att få veta det kanske?
Eller..?

Satans djungelträdsutstickare.
Fan.

Kommentarer

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0