Suck..

Fan,
ska jag gå och bli sjuk nu igen?

Och mobilsatanet vill icket funka heller.
Inga kontakter som jag sparar, sparas.
Vad är det för förbannelse jag stött på?

Må helvettes eldar förtära dig med ett plågsamt hugg
och det enda jag ska göra är att njuta...

Det värsta som finns,
tro mig,
är när man vaknar upp på morgonen
huvudet känns som en för trång bikupa som snart är på väg att sprängas..
Och vet att du måste och jobba senare på dagen.

Det är inte kul.

Jag hoppas för allas skulle att jag blir frisk snart,
jag blir bara grinigare och grinigare.
Så för alla som möter mig är det kanske bäst att jag är frisk.

Tror inte ens mina kollegor kände igen mig idag.

Oftast är jag glad,
skrattar åt allt
och väldigt taggad.

Men idag..
Sur och tvär.
Så seg som bara en riktig jävla segis kan vara.
Suckandes åt allt.
Tur att jag är bäst och gör plockbrickor så jag får dricks!
Jobbade 1 h 20 min över ikväll,
men sådant får man ta helt enkelt.

It's just one of those days..

Kommentarer

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0