Wow!

Började med lite stressigt förberedande i lägenheten,
slutade med lapande ur naveln och några sugmärken ;)

It was my B-DAAY!

Riktigt jäkla bra födelsedag.
Steg upp tidigt så jag skulle hinna lite saker.
Skulle byta en ring på Gina,
fara på systemet
och egentligen också skälla ut The Phonehouse,
men det hann jag inte.


My rings

Johan bjöd mig på go-middag på Balder
och tydligen hade det varit en kille som kände Johan
och trott att vi var på första dejten..
Haha,
ganska kul.
(Slutade iaf som en jävligt nice första dejt,
jag är redan kär ju ;) haha)

Efter det fick jag smita in på systemet och köpa mig lite öl.
Inte bara för kvällen utan för lite förråd är aldrig fel :D

Sen kom det lite släkt på dagen och jag fick en go-smörgåstårta!


Gjord av min älskade farmor.

Haha farsan

Haha morsan

Lite presenter till MIIG!

Min underbara mormor och jag..

Min fina kusin Yrsa

Tobias somnade i mormors knä

Här är jag med en nyvaken bror med kladd runt mun

Finfina blommor


Sen kom några vänner på besök.

och vi spelade sanning och konsekvens-kortleken.
Anna fick dricka en blandning gjord av mig.

Sedan fick hon lov att spanka Yrsa

Smisk smisk

Det här mina vänner,
det syns inte vad som händer.
Men de som vet, vet att Sofie lapar juice ur Yrsas navel.
HAHA!

En finfin födelsedag var det iaf!

Kommentarer

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0