Ljudet av ditt hjärta - Eclipse

Nu har jag äntligen snart läst klart boken
Ljudet av ditt hjärta.



Den är faktiskt riktigt bra.
Eller från början tyckte jag att den var lite seg och jag hade inte riktigt orken att läsa.
Men nu den senaste veckan/veckorna har jag läst 1 till 2 kapitel nästan varje kväll
och nu är jag som sagt nästan klar.

Och igår fick jag veta att trailern till filmen har kommit ut!
Jag har faktiskt aldrig läst en bok först och tittat på filmen sen.
Läste Harry Potter och den flammande bägaren i 9:an,
men hann bara knappt en 3:dje del innan jag såg filmen.
Så det vart lite konstigt.
Istället för att tycka att filmen var för avklippt,
tyckte jag att boken var för dryg.

Så NU har jag gett mig fan på att läsa den innan filmen.
Fast iförsig har jag ett bra tag på mig,
eftersom den kommer ut på bio den 30 juni...

Här är trailern iaf!


Kommentarer

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0