Lördag-söndag? Söndag-lördag?

Ganska förvirrad jag är.

I fredagskväll var jag helt säker på att dagen som skulle komma var söndag.
Jag ringde och hörde med mamma om hur morgondagen skulle se ut,
eftersom att nu har Nolia öppnat igen efter att ha varit en lång period stängd.
Men sen kom jag på att det skulle bli lördag och det var som ingen brådska med det.
Lördagen kom och gick.

Idag, söndag, tänkte jag att jag skulle ringa och beställa en tid hos Petra för mina naglar.
Jag vill ha den på måndag,
så det skulle bli bra om jag ringde 2 dagar innan.

Euh, vänta nu?
Det var ju söndag.
Helt jävla säker på att det var lördag.

FÖRVIRRAT!


Haha förlåt Anna, men den är så rolig.
Detta var -08 i Hemavan.

Nu ska jag försöka färga håret utan att misslyckas och färga hela ansiktet istället.

Säger man hörlurar föresten?

Kommentarer

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0