Packning

I all denna längtan har jag börjat packa.
Jag kan inte vänta längre!
Och sen är det väl bra att börja i tid iförsig.
Men satan vad jag längtar!
Jag känner mig stressad, fast jag knappast behöver känna stress.
Det enda som krånglar är musiken.
Jag måste ha perfekta övergångar mellan alla olika indelningar och gengrar jag har på mobilen.
Jag får det inte att funka!
Jag tror inte jag kan kräva hjälp heller,
för det sitter bara i mitt huvud hur jag vill ha det.

Ack,
vilket svårt förberedlse-moment.
Har iaf betalat räkningar, tvättat och varit duktig,
så imorgon blir det bara att slänga ner de sista i min "lilla" väska.
Haha de andra kommer ju tro att jag ska flytta dit upp.
Men det är faktiskt den enda väska jag har.
Färga håret ska jag göra imorgon också.
Då får jag en chans att tvätta bort mitt stora jäkla hår!
Det är läckert tjockt enligt mig,
men inte så många andra kan jag tänka mig :P

Iaf,
så kommer vi garanterat ha riktigt kul.
Om inte vädret är på våran sida,
så blir det mysigt ändå.
För det är ändå fjällen!

HemavanTärnaby
snart ses vi igen



Hemavan -08

Kommentarer

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0