Plågeri med shopping

Åh,
jag älskar att gå på stan.
Det är så tillfredställande,
lugnande på nått vis
jag vet inte exakt vad det är.

MEN
då finns ju stunderna man avskyr mest av allt..

Jag smet in på Bianco Footwear och såg en rea-vägg.
Underbart snygga skor för en jättemkt billigare summa,
vem dras inte dit? ;)

Jag såg ett par boots med lite nitar på,
men jag kände inte riktigt behovet.
Däremot såg jag ett par högklackade som jag fick lov att prova.
Självklart skulle den jäveln sitta som smort på foten.
En dryg decimeter hög klack ungefär.
Kändes onödigt,
eftersom jag har high heels..
Men de var ändå så olik de jag har.

För att plåga mig ännu mer hade dom kostat 900:-
men kostade nu 300:-.
USCH!

Jag lyckades gå därifrån,
men det kändes tugnt i hjärtat på nå vis.
Jag vill ha dem!

Iaf,
så for jag inte från stan utan att inkassera någonting.
På Åhléns hittade jag den snyggaste väskan jag sett med mina ögon.

Jag fick lov att köpa den.
Med hem följde också en vit, mjuk halsduk.



Tyckte att det hela passa mig väldigt bra.



Köpte även de här underbara örhängena.
Passar till det mesta!

Men sen..
Glasögonen med stort G.



Visst, de är rätt fula.
Men jag tycker de är fulsnygga, därför kan jag bära dem med största stolthet!

Tröjan ovanför köpte jag för några dagar sen för 50 spänn på Gina, ganska värt.



Hehe när jag köpte de där jeansshortsen,
höll jag nästan på att fögås av lycka.



De satt kung och var inte överdrivet dyra.
Längtar till sommaren!
Förövrigt köpte jag i samma veva som jeansshortsen:



En härlig tröja att ha en varm sommardag.
Även den färgglada och stora tröja bilden ovan denna.

Hade provat dessa länge,
men aldrig vågat köpa..
Men tillslut gjorde jag det!


Go-leggingsena.

Och med älskade Hemavan i tankarna köpte jag den här myströjan;



Men bäst av allt var nog väskan..


Jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: pörras

snyggbajskörv sandra

2010-03-23 @ 22:15:42
URL: http://alexandrapunkt.blogg.se/
Postat av: Johan

Fan va het du är älskling ;)

2010-03-24 @ 00:27:52

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0