Skodilemma

OJojoj..

I måndags var jag på stan efter klippningen
(mkt blandade känslor)
och eftersom det då var väldigt
(observera väldigt!)
längesen jag hade varit på stan,
så tyckte jag att jag minst av allt kunde iaf unna mig lite shopping.

Sagt och gjort.

Även om jag just nu har tillräckligt med skor så kan jag ändå inte slita mig från att titta på dem iaf.
Det är mer än ljuvligt!
Så jag smög mig in på Nilson.
Där finns det så jävla mkt skor jag vill ha,
men det var ett par skor som fångade min uppmärksamhet.
Ett par pumps, fast med ett skaft som går över knät.
Jag tänkte att jag måste prova dem.
Och de satt perfekt på foten och var så jävla snygga.
Och det blev inte bättre bara för att de var 75% rea på dem..
Eller om det var 70, men det spelade inte så stor roll.
För jag visste inte vad jag skulle ha dem till.
Hon i kassan var mkt noga med att beskriva dem som pumps som man skulle ha inomhus,
inte utonhus.
Så alltså kunde jag ha dem om jag skulle på krogen t.ex.
Men om jag skulle ha dem till de kläderna jag brukar använda på krogen,
skulle jag få stämpeln som hora innan jag ens stigit ut på dansgolvet.
Det skulle inte se bra ut.
Så där gick min gräns,
om jag inte vet vad exakt jag ska ha, i det här tillfället skorna till,
då måste jag strunta i dom.

Det skar i hjärtat att lämna dem,
men jag handlade av förnuft.

Tror jag.


Det var inte någon av de här skorna,
men hade ingen bild på de riktiga.

Kommentarer

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0