System of a down

Haha njä.

Men komigen!

Jag skjutsade Johan och Stefan på systemet,
hämtade farsan på jobbet innan också, så han följde med.
Eftersom att jag inte skulle köpa nånting hade jag inte ens en tanke på att ta med mig börs och legg.
När vi skulle betala stog farsan först.
Killen som satt där glömde ta betalt för ena flaskan som skulle kosta över 100 spänn
och eftersom att priset blev 100 spänn lite drygt,
så reagerade farsan på det och skämta till det lite och sa att det var en billig sprit de ;)
Killen rörde inte en min och såg sur ut.
Farsan fortsatte skämta lite,
men han rörde inte en min.
Sen var det Johans tur att betala och jag stog ju brevid honom.
Då kom han på mig om legg.
Då kom jag på hur dum jag var som inte hade tagit med det.
Jag sa att jag skulle springa efter det,
dock hade vi ju parkerat typ längst bort på parkeringen.
Men jag kände väl att jag kanske inte hade nått större val.

När jag kom tillbaka mötte jag farsan,
ensam.
Han sa att int behöv du gå in å visa legg.
Men sen ser jag genom fönstret att Johan och Stefan står därinne och väntar.
Tydligen skulle inte dom få gå utan att jag visade legget,
så jag gjorde det och killen måste ha fått sig en liten käftsmäll.

Ofta jag ens skulle följa med in om Johan skulle typ köpa ut åt mig.
Och när jag var på väg att springa efter legget,
kunde han väl förstå att jag var över 20 och säga att det ändå var lugnt.
Men icket.
Surjävel.


Kommentarer

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0