Lucky music

Fan.
Jag har tappat bort mina hörlurar..
Eller a, jag vet inte vars dom är.
Men jag vet att jag hade dom sist hemma hos Johan vid hans dator iaf,
så den saken är säker.
Det är bara det att dom inte är där heller.
Vet inte vad jag ska ta mig till!
Det är kung-hörlurar med jättelång sladd som jag behöver.
Fan.
Nu måste jag köpa nya.

Jag brukar alltid lyssna på musik på mobilen när jag tränar på gymmet.
Men igår var ju hörlurarna borta,
så jag blev lätt less och besviken.
Visste nästan inte hur jag skulle behandla situationen.

Tills jag kom in på Träna.

Och vilken låt spelas inte då?



JA!

Och den här låten är inte jättepopulär kanske,
så jag tänkte att det måste vara The Black Album-skivan som är i.
Och självklart hade jag rätt,
vilket resulterade till att jag hade en kung kväll på Träna!


Kommentarer

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0