Barjobb och kanaler

Jobbade i baren ikväll på Lottas,
så hilma roligt det var!
Var lite nervös först över att misslyckas.
Jag gjorde väl några misstag,
men på nått vis känner jag att jag bara kan lära mig av dem
och göra bättre nästa gång.
Och det var väldigt mkt att ta in och smälta.

Egentligen skulle jag ut ikväll,
men med en närmare eftertanke stannade jag hemma.
När jag kom hem och såg hur mysig min soffa såg ut,
ville jag bara stanna där.
Jag tappade taggen till att gå ut totalt!
Sen kände jag att om jag skulle supa nu,
kanske jag skulle glömma bort allt jag lärt mig ikväll.
Det var så mkt nytt, att jag borde låta det smälta.

Dessutom var det mkt bra på tv!

Män som hatar kvinnor gick på 1:an.
James Bond gick på 3:an,
Jurassic Park på 4:an,
Mr. Bean på 5:an
och Gröna Milen på 6:an.

Så jag zappar mellan kanalerna oavbrutet.
Som tur har Mr. Bean och Män som hatar kvinnor slutat,
så nu har jag 2 färre kanaler att försöka med på.



Ojojoj.

Kommentarer

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0