Sassoon

Sen i måndags har jag varit lite deppad över mitt hår.
Det klipptes av för att det var trasigt och slitet.
Jag vet att ett trasigt och slitet hår är inte fint, plus att det inte vill växa så mkt.
Men själva formen på håret gjorde saken inte bättre.
jag fick inte fram några lockar,
allt kändes bara fel.

Men idag tvättade jag det och lät det vara precis som jag brukar,
stylade det lite själv.
Då kom självförtoendet tillbaka lite lätt.
Det är ju fortfarande rätt kort,
men nu syns det att det är MITT hår på nå vis.

Dessutom frågade jag vad de rekommenderade för hårinpackning för ett skadat hår som mitt,
och valde mellan en ny de just fått in som var fuktgivande och Sassoon som de använt ett tag och skulle bygga upp håret och var fuktgivande också.
Även om den nya luktade aningen godare,
så kändes det bättre med Sassoon som de hade använt längre och de sa var uppbyggande.
Så förhoppningsvis stärker den här hårinpackningen mitt hår,
så nästa gång jag klipper mig,
behöver de inte ta så mkt!



min snygga och dyra vän,
hjälp mig att stärka mitt skadade hår så jag slipper raka av det!

Kommentarer
Postat av: pörr

du kanske borde tvätta bort bajset som du har i håret, då kanske det inte blir så slitet.

2010-03-08 @ 15:03:12
URL: http://alexandrapunkt.blogg.se/
Postat av: Sandra Herself

Haha men kan du sluta ta på det då? Skulle det bli mkt lättare

2010-03-08 @ 22:49:01
URL: http://sanndraboe.blogg.se/

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0