TC

Denna lördag började med ett kalas hos kusin Yrsa, hennes pojkvän Daniel fyllde 23.
Han är född samma år som Johan, så jag kan tänka mig att han kände sig lite gammal snart ;P

Efter kalaset på Ersboda fick jag erbjudandet om utgång av Ida och hennes danskompis Stina.
Hade ju inte varit ute på ett tag då så självklart ville jag med.

Vilken kväll!

Det började med att innan jag träffade Ida hade hon trampat snett på gräset i sky-klackarna.
De ingen visste då var att hon faktiskt typ stukat den!
När hon tog av sig heelsen hos Stina så kunde hon inte stå rakt på den.
Vi satte oss och hade trevligt en stund, sen bar det av till Ica för att köpa sprite till lite drinkblandning.
Som föresten var farligast ;)

När klockan började närma sig krog-time bar det iväg ner på stan för att försöka ta oss in på Allstars.
Jag taggade ju jävel hela vägen.
Enda tills Ida kom in, Stina kom in och.. INTE JAG!
Tros det jag var lite förstörd eller.
Oj, så hemskt!
Men vi tågade iväg för att satsa på TC istället.

På vägen stannade vi på donken för att kissa.

Jag och Ida posar inte dåligt.


Hahah sötaste Ida.


PUUSS!

Efter kisspausen var det TC som gällde och det såg ut som att vi alla skulle kunna komma in.
Men dock var det en fet kö framför..
Men det skulle gå fort. Trodde vi.
När vi var kanske 5 meter från ingången höll jag fan på att pissa ner mig.
Det skar i magen och det var inte ens kul så pissnödig jag var.
Och då hade vi stått i kanske 50 minuter.
Så jag sprang iväg och pissa.
Tänkte att jag förmodligen aldrig skulle få komma in i kön igen efter det,
men det spelade ingen roll just då, för jag kunde inte hålla mig längre.
Men som tur var fick jag komma in igen och då var vi kanske 5 minuter från att få komma in.

När vi skulle betala sa Ida att jag skulle bara gå in,
men det kändes så himla dumt ifall nån skulle komma på mig att inte betala, så jag sträckte fram kortet och pröjsade.
Dagen efter var jag lite orolig att de kanske hade dragit från kortet till alla människor i kön ungefär,
men tur nog hade de inte det.

Men väl därinne så hade vi sjukt kul!
Vi hade en timmes dansandes framför oss och det kändes värt.

Dagen efter hittade jag lite fler bilder på telefonen.

Jag och Ida var ganska glaa


En hyffsad vimmelbild, jag ser inte riktigt vad som är vad,
men jag tror jag ser Idas ansikte i profil iaf.



Ja, det var en rolig kväll både förfesten hos Stina och sen när vi kom in till TC :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha, åh herregud! Ja alltså, bilderna osar ju en riktigt bra kväll iaf. Man får en glad och varm känsla när man kollar på dom, trots ja.. utseendet. :p

2010-05-15 @ 23:06:51

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0