Valborg

Första grillningen i år skedde på Valborg.

Jag, Carro och Jessica grillade fläskfilé och till åt vi potatisgratäng och bea-sås.
Gäänska gott ;) Jag är potatisgratängens största fan!

Sen en öl till grillningen passade alldeles utmärkt!

Efterrätten tog jag dessutom kort på, för den var awsome.

Chokladfondue med tillbehör vindruvor, jordgubbar, päron och ananas. Och chips ;)

Samma dag hade jag sminkat mig på MakeupStore.

Dock råkade jag fälla en tår några minuter efteråt, men det höll sig hyffsat tyck jag.


Dagen innan köpte jag en (enligt mig) skitsnygg klänning. Lite skitig spegel nu, men jag bryr mig inte.

Det var en jättemysig Valborg!

Tack tjejer


Kommentarer

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0