Johans present!

Jag vet inte vad som är felet, men texten åker ihop när jag publicerar inläggen. Så verkar det osammanhängande och ihoptryckt är det därför :P

Iaf, så lyckades jag då ta skoterkörkortet i fredags, det var så jävla roligt att köra skoter alltså ;D så nu är det bara att invänta brevet som kommer hem med körkortet och sen är de ba å far ut å kör!
Hehe, nä inte riktigt, jag måst ju ha farsans tillåtelse för den här skotran!
Efter jag hade kört upp var det bara gärnet hem, för jag skulle börja jobba kl 16 och ville gärna käka innan. Och efter nästan en hel dag ute och kört skoter är man rätt trött, men det var bara att härda, för skulle jag lägga mig ner och vila, då skulle jag inte ta mig upp och säkert kräkas på jobbet. Så som sagt, bara att härda 8 timmar.
Som tur fick jag iaf sluta kl 24 som jag skulle, så det var skönt. Fick lite smått panik på vägen hem när jag inte hittade mina hemnycklar! Tänkte att jag tappat dom i Kassjö-slalombacke nånstans, så det var inte en jätterolig tanke. Men hittade dom iaf, och kunde invänta älsklingen hemma i värmen ist för i hans trapphus :P Som de flesta vet nu (iaf norrlänningar) att det är inte så varmt ute just nu..
Snöstorm!
Fast det är rätt bra att det fryser på lite nu, då ligger snön kvar och förhoppningsvis kan man fara ut i backen snart ;)
I lördags gick vi på stan en sväng och jag hittade ett par skor jag tänkte ha på julfesten på söndag. På kvällen var det ju då fest hos Jocke och Carro, det var hur trevligt som helst! Dock lyckades jag falla i trappen och "skada" knät och slå sönder en dricka :P inte smidigt. Men nu luktar det iaf mango i hela trapphuset!
För nästan 3 veckor sen fyllde Johan år och jag hade tänkt ge honom en present där vi skulle göra någonting tsm. Då fick jag idén av Carro att prova Red And Black. Dagarna gick och vi hann inte med att fara dit, men då bestämde vi oss att nu i söndags skulle vi göra det!
Vet inte hur jag ska förklara vad det är, men Relax-avdelningen var vi på. Och då började vi med att gå in och hon förklarade vad som gällde. Vi fick varsin morgonrock, handduk och foppatofflor. Sen låste hon in oss (oj, det lät hemskt, men det fanns en ytterdörr som vi skulle gå ut genom när vi var klara). Det började med att båda vart överlyckliga då vi kom in på avdelningen, eftersom en stor jacuzzi visade sig till höger. Båda hade suttit på ishallen och som jag sa förut är det inte varmt ute nu! Så frusna kroppar och fötter framförallt smälte när vi gled ner i det varma badet efter duschen.
Det var ganska stort där också, 2 stora duschar, ett omklädningsrum med bastun brevid, jacuzzin med tv på väggen, en korgsoffgrupp och en köksdel med bord. Det var också uppdukat med jättefräsch frukt, chips och godis. Och miljön gjorde ju inte saken sämre, jag skulle verkligen kunna haft en sån avdelning hemma! Så man kan säga att Johan och Sandra njöt 2,5 fulla timmar! Och eftersom vi var sist, behövde vi inte stressa ut heller. Sen skjutsa farsan hem oss så vi slapp gå i kylan.
Åh! Jag vill bara glida ner i varmvattnet igen och slå på lite bubbel! Det kändes verkligen som att kroppen behövde det och jag tror nog att Johan var ganska tacksam för presenten!

Kommentarer

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0