Ikväll..

.. har jag först varit på judon med Tobias, sen följde han hem till mig, för i måndags fick jag idén att han skulle sova över hos mig. Han har ju lov och jag börjar inte jobba förrns 18 nästa dag och hade ändå inget på kvällen! Plus att det var längesen han gjorde det. Det brukar vara så mysigt!
Vi var först och handlade, för jag kom på att jag inte hade juice hemma, vilket han alltid vill dricka efter träning. Så då passade vi på att köpa lite god lunch till imorrn, nämligen makaroner och köttbullar ;) när vi kom hem fikade vi lite macka och varm oboy och sen spelade vi musik och rockade! Det är ju så jäkla roligt att han gillar sån musik jag gillar! Fått det, precis som jag, av farsan skulle jag tro ;)
Efter det spelade vi spel på datorn, han är fan riktigt duktig på bowlingspelet!
Och självklart fick vi ta lite kort under tiden.
(PS så älskar jag min tavla i bakgrunden)
Ja, vi kan ha rätt kul ihop ;D men nu har pojken lagt sig och snarkar på borta från soffan. Och nu blir det PH för miig ;)

Kommentarer

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0