Red Eye

Nu har jag äntligen fått tag på en laddare! Dock inte min egen, utan fick låna farsans. Så nu hade jag tänkt lägga upp en bild på hur jag såg ut i lördags. Haha men då såg jag att jag hade flera!
Såhär såg iaf linserna ut!
Och då mixade jag det med ett försök till Jane-inspirerad makeup från en youtube-video jag hittat för rätt länge sen. Tänkte att jag äntligen skulle få anledning att prova den. Dock vart det inte så likt som jag ville, men det var roligt att prova något nytt!
Jag och Ida och hennes vanliga pose ;) awsome!
Carro körde på krona och vingar! Blev bara tvungen att fota vingarna!
Sen fick jag Idas blod i mungipan! (vet ej hur detta gick till ;P heheh )
Jag och tjejorna!
Haha shit! Jag lovar att det finns garanterat mkt snyggare bilder på oss, men de här var de enda i min mobil! Och min mobil tar inte dom snyggaste bilderna alltid när den hängt med i 2 1/2 år ;) Haha ojojoj.
Det var en ruskigt kul kväll och hoppas på fleeeer snart :D

Kommentarer
Postat av: The vampire queen. ;)

Men gawd! Haha hade totalt glömt bort dom här bilder, så kul. :) Jag snor dom till min samling! På återseende käre rödöga ;)

2010-11-05 @ 19:32:35

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0