Shoppingsandra

Ja, idag fick jag lov att springa ner på stan en sväng. Oj, så längesen det var jag var där. Jag runda ju fan stan varenda dag förut, men nu har behovet/beroendet lagt sig och jag är som jag var en gång i tiden. Lever utan tanken att jag måste på stan och då jag är på stan måste jag köpa nånting.
Nu måste jag aldrig ner på stan. Eller jo, men det händer väldigt sällan och då är det för att jag behöver nått. Kanske en ny mascara, eller ett par skor. Som jag faktiskt köpte idag!
Just innan jag skulle göra mig i ordning till stan, skrev min chef att schemat skulle sättas upp. Hyfsat perfekt timing, eftersom jag ändå måste gå in till stan. Så var på jobbet och nalla lite pass (kom först, så det var rääätt nize!). Sen gick jag in i Up2 och gjorde en underbar, fast farlig upptäckt.. SCORETT har ju kommit till stan! Så himmelskt! Som om jag gick automatstyrd, så traskade jag in i butiken och beundrade allt. Provade ett par skor som liknade nått som jag lände velat ha. Och fick lov att köpa dem! Nu är bara frågan om jag ska behålla dom eller inte :P
Så ser dom ut and i'm in LOVE TIAMO!

Kommentarer
Postat av: Carro

Supersnygga! Behåll dem! ;)

2010-11-15 @ 21:27:39
URL: http://carolinestrommer.blogg.se/

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0