Skoterkörkortet

Plötsligt när jag sitter här vid datorn dunsar det till i trapphuset och brevbärarn släpper in brev i våra brevinkast. Är inte man inte riktigt beredd, kan det bli väldigt rysligt vad man rycker till :P
Iaf, klarade jag ju teoriprovet i torsdags. Jag höll ju verkligen på dö när jag lämnade in det och han som rättade det sa "Jaa.. Det här gick ju inte så bra.." Mitt hjärta stannade till och jag kände nästan hur blodet isade och kroppen höll på att förfrysa. Men då snabbt efter sa han "Hela 2 fel" och man fick ha max 6, så jag klarade det.
Dagen efter var det dags för körning och uppkörning. Det var så jävla roligt, jag och många andra ville bara köra meer, meeer! Men vi hade ju en begränsad tid och jag hade ju järnet hem sen till jobbet. Men iaf, så klarade vi det allihopen. Och nu är det ju inte så svårt att lista ut vad som kom in genom dörrn. Nej, okej, inte själva kortet, jag måste skicka in foto och namnteckning först. Sen kommer kortet! Men det som kom var beviset på att jag är godkänd. BEVIS OM FÖRARBEVIS stog det. Så nu kan jag köra skoter bara jag har tillgång till en ;) och det känns hyyyfsat nice!
Nu blire lite plugg, sen käk och sen jobb hela kvällen!

Kommentarer

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0