Trött.

Mmm.. Har just kommit hem från jobbet. Och för 12 timmar sen var jag på väg till det. Men shit va peninga man drar in ;) och tur att man har riktigt sköna kollegor som kan göra jobbet roligt och lättsamt, även fast det kan vara så otroligt jobbigt.
Imorgon ska jag vara duktig hade jag tänkt. Jag ska fan tvätta! Å plugga ska jag också. Kanske städa om jag har styrka nog. Och självklart träna. MEN FÖRST! Soooova. Riktigt länge. Och njuta ska jag av det. För jag älskar att sova. Så är det bara. Iaf ibland.
Saknar familjen gör jag. Hela familjen går ut med geten, hela familjen går ut med geten.. Haha ååh ♥
Satan vad tvål jag har i näsan! Va sku he va bra för?
Men iaf så ska jag inte sitta uppe nu. Men jag ville ju se PH! Det var ju därför jag slo igång datorn. Aja, ett avsnitt kan je väl iaf bju på kan jag tycka. Godnatt!

Kommentarer

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0