Halloween

Åh, den här helgen har varit otroligt.. ja, både bra och lite sämre. Väldigt blandad kan man säga!

I fredags for jag och carro till Vindeln för att titta på killarna när de lira match. Det är alltid kul med hockey, men det gick inte så bra för Vindeln tyvär.. Så en lite less pojke hade jag på kvällen när vi for till stan! Dock tror jag att det var inte lika överjävligt då jag hade köpt en stor godispåse åt honom att smaska på. Sen på lördag dag gick vi på stan en sväng för att egentligen hitta något roligt för johan att ha på kvällen. Det var ju Halloweenpartey! Och jag hade redan beställt det jag skulle ha. Men då vi inte hittade något och inget blev som han hade tänkt, då tappade han taggen och sa att han nog inte skulle komma. Det kändes faktiskt väldigt tråkigt. När man hade taggat så länge och föreställt sig hur det hela skulle bli och så skulle johan inte följa med. Men jag förstog ändå hur han kände, så jag släppte det och tänkte att det skulle bli jätteroligt ändå, vilket det självklart blev ;)
Men när jag satt där och försökte få på mig de där förbannade linserna som gjorde sååå ont mot ögat och löständerna som vägrade sitta kvar på tänderna och sminket som blev fel hela tiden och bussarna som jag inte fattade nånting av, då kände jag mig allvarligt nere. Dock tillslut fick jag koll på bussarna (trodde jag, jag fick lov att sitta 30 min på vasaplan :P ), ögonen vänjde sig med linserna, sminket vart någorlunda som jag ville och tänderna typ satt fast, då såg jag ljuset. Så när jag ÄNTLIGEN kom hem till Ida, då hade jag inga som helst bekymmer och jag hade en jääävulskt rolig kväll med mina vänner!
Hahah hos Ida var vi:
Drottningen, Mannen med den vita masken, Fyllehattn, Blåtunga(även kallad Rööga), Vampyren, Offret och Damen.
På söndagen var jag skitsliten. Trött och slö. Nej, inte bakis, men helt sprängd. Jag hade gärna vilja sovit till kvällen, men det kunde jag inte, för jag skulle ju och jobba med Tobias. Dock gick det faktiskt bra då jag kom ut i luften och var tvungen att vara vaken. Sen var det dags för bowling med Lottas-gänget och alla hade sagt de skulle klä ut sig, så jag körde på linserna igen. De linserna gjorde dock mina ögon väldigt sömniga, så tröttheten smög sig på hela tiden. Jag kände att det var inte aktuellt med någon utgång. Jag och johan såg en bio och vi såg Paranormal Activity 2 som vi hade längtat efter att se. Så mkt jävulskt läskigt att se en sån film på bio. Huvva! Men väldigt värt.
Så det var min Halloweenhelg! Jag tog lite bilder på hur jag såg hur med linser och Idas blod i mungipan (!?), men mobilen är död och jag hittar inte laddarjäveln, så det får vänta!

Kommentarer

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0