Åh jobb

Haha känner att jag åstadkommit mkt idag.. Men jag ska iaf jobba sen kl 16, så då får man vara lat! Usch jag känner verkligen inte för att jobba, men vem gör det egentligen? Dock brukar jag iaf känna när jag kommer dit att det brukar inte vara så farligt. Det är mest innan man känner att man hatar jobbet, bara för att det förstör ens dag och fritid. Som igår!
Tobias hade sovit över hos mig och var hos mig hela dagen! Vi hade jättekul och mysigt, men en känsla om jobb gnagde sig bak i huvudet som vanligt och man räknar alltid ner timmarna. Men ja, inget att göra åt som vanligt. Sedan skjutsade jag hem killen och jag tänkte att jag kanske skulle kunna äta middag hos morsan. Det var vid kvart i 5 nånting. Och det var meningen att mamma skulle skjutsa mig direkt till jobbet. Men efter en stund i mammas lägenhet kom farsan dit och berättade att de skulle fara å käka palt med farmor som var i Obbola hos mina kusiner. Åhh det lät så mysigt och gott och jag kunde bara inte låta bli att hata jobbet en gnutta! Efter en stund kom mamma hem och var väldigt stressad. De skulle ju fara iväg och hade sagt de skulle vara i Obbola kl 17, vilket klockan var då hon kom hem. Jag ställde henne frågan om hon inte hade tänkt skjutsa mig, och det hade hon ju totalt glömt bort :P så jag fick några rester, lax och pressad potatis, asgött! Och sen fick jag ta bilen till jobbet, vilket var bra. Men det kändes så surt att se dom andra fara iväg medans jag var kvar för jag skulle jobba.. Jäla schiiit!
Men va gör man.
Och ikväll ska jag jobba igen. Men den här gången känns det bara surt för att jag vet hur jävla mkt det kommer att bli och det känns tveksamt om jag kommer att få dra hem kl 24 som jag ska. Huvva!
A, men jag chillar till mig ett mood med lite sköna låtar och god mat. Just nu är det bl.a. den här låten.


Kommentarer

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0