Utmaning

Jag fick en utmaning av http://emelaa.blogg.se/

4 Tv-program jag ser:
Paradise Hotel (Vad hände? :P)
Biggest Loser
That 70s show
How I Met Your Mother

4 saker jag gjort idag:
Blivit väckt av Johan kl 8 i morse
Blivit väckt en gång till, men av lillebrorsan
Tränat
Sett

4 saker som jag längtar efter:
Komma hem från jobbet ikv så jag få se meer PH
Fredag då jag får träffa Johan
Födelsedagsfika hos lite släkt i helgen
Ikväll då yngsta bror ska sova över hos mig

4 saker på önskelistan:
Presentkort på Lindex
Presentkort på Intersport/Stadium
Träningssockar
Någon skön behandling på Face
4 saker jag avskyr:
Att plugga
Reklam (det är fan reklam överallt och hela tiden)
Att vara uttråkad
När saker försvinner


Kommentarer

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0