Vill ha?

Jag tvärkikade in på HMs hemsida, vet faktiskt inte varför. Men jag insåg väl varför jag en gång har varit så tokig i shopping! Jag hittade väldigt fina kläder som jag blev sugen på. Ska föresten på julfest med jobbet den 5e december och vet inte riktigt vad jag ska ha på mig. Men jag fick lite idéer när jag såg detta..
Åh, jag blev kär i halsbandet först! Direkt jag kom in på hemsidan tänkte jag att det ska jag ha. Sen en svart klänning till utan axelband och röda skor som en färgklick. Har ingen aning om hur detta skulle se ut på mig, men som sagt en intressant tanke. Kanske ska besöka HM på fredag och testa lite :P
De här var ju också en otroligt snygg klänning med halsbandet till. Aaa nu blir jag sugen på å shoppaa

Kommentarer
Postat av: Chrisfelicia

This is a very good site. Thank you.

2011-02-11 @ 17:53:00
URL: http://chrisfelicia.blogstie.com

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0