Weekend

Åh vilken skön helg de här har varit!

I fredags efter skolan sprang jag runt på stan som en tok hit å dit, och eftersom jag inte har nån cykel så går allt 10 ggr långsammare. Hämtade en bok på Centrala Trafikskolan.. Nej, jag ska inte ta körkortet för de har jag redan gjort! Men däremot skoterkörkortet ;)
Sen på kvällen for jag till Carro och umgicks med henne, Ida och Emelie. Fantastiskt rolig kväll som vi bara måste göra om! Kom hem till Johan vid 2 halv 3 nått (?) och då hade väl Johan också kommit hem precis. De lirade match i Norsjö och på vägen hem körde de på ett rådjur :S se hemskt.
På lördagen var jag trött som fan, men hade ju sagt att jag skulle upp till farsan på hans födelsedag :) men då när jag ringde han, så var han sjuuukt sliten. Dvs bakis som fan. Det var fest på fredagen och det var tydligen fest ordentligt! Så vi bestämde att vi sku ses på Dempas match och sen kanske skulle hela familjen fara till hans lägenhet. Men då hade farsan blivit bjuden på bastu och middag med några polare, dock var han så trött att han inte visste vars han skulle ta vägen. Trots de bestämde han att han sku fara och vi sku ses på söndag ist.
Jag var också trött på lördagen efter hockeyn. Hade ju skoterboken, så läste lite i den men somnade på soffan med boken på magen på glasögonen på :P Sen kom Carro förbi en stund vilket var jättetrevligt! Killarna var ju hemma hos Jocke, så då tog vi först en promenad och sen umgicks vi lite hos mig. Mys!
Den kvällen vart också sjukligt sen. For hem till Johan efter 2 och wops, vart klockan halv 5 innan jag å Johan sa gonatt till varandra.
Så idag var de jobbigt att stiga upp igen. Men jag ringde farsan och han lät också väldigt sliten. Då hade han festat på lördagkvällen också! Haha man kan säga att han håll igång! Men jag for till han och det kom massa släkt och vi fira farsan och det var så himla nice! Älskar att träffa mkt släkt och tycker de är så tråkigt när de åker hem, eller när man själv måste fara. Efter det åt vi i familjen pizza och bara chilla på.
Nu ska jag ut i kylan igen, för de verkar ju inte gå åt de andra hållet.. Årets dilemma. Årets jävla gåta! Hur svårt kan de va? Är de verkligen så jävla hemskt här? Så att det verkligen inte går? För de verkar ju sitta fast nånstans.
Mina tankar går iaf till en vän som nyligen förlorat sin farmor och en nära vän. Jag lider så otroligt mkt med dig och din familj och släkt. Tro mig, jag vet hur det känns. ♥

Carpe Diem

Kommentarer

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0