Ace of Spades n some Roam

"Usch så jobbigt det är att stiga upp på morgonen!" brukar ju vara den vanliga frasen jag tänker på morgon kvisten.
En riktig slöjävel är vad jag är. MEN! Idag var det faktiskt rätt kul att vakna kl 7. Jag lyssnar ju väldigt mkt på Rockklassiker och som vanligt är det väldigt roligt att höra på då man är som tröttast.
Idag var Ian Haugland istället för Anton, men jag tyckte Jonas och Ian skötte de bra tsm ändå. Och som vanligt spelar de Felhörningen!
"Det är dags för .. Felhörningen! -Va saru? -Felhörningen. -Medhörningen? -Näe, felhörningen. -Noshörningen? -AMEN VA FAAN! FELHÖRNINGEN! -Jasså, Felhörningen. I morgonrock!"
HAhah aa så jävla skön jingel.
Iaf! Det var en kille som hade skickat in ett mejl om sin polare. Han var HELT hundra på att i Motörheads - Ace of Spades sjöng Lemmy "And don't forget to CHOKE HER!" då han egentligen sjunger "And don't forget the joker!"
Haha en såndär rolig sak som är lätt hänt. Här är låten:
Och för de som inte vill höra hela låten, hoppa till 1:34.
Det kanske mest intressanta med detta var precis efter Felhörningen, då en låt skulle sättas igång. Gissa vilken låt som spelas? Jo, om inte Motörhead - Ace of Spades som om de vore självklart ;P så den låter har klamrat sig fast på skallen idag!
Nästan samma sak hände i somras. Vi körde från Vindeln och hade hela dagen dundrat på med Metallicas skiva Metallica (The Black Album) och låtlistan ser ut såhär:
1. Enter Sandman
2. Sad But True
3. Holier Than Thou
4. The Unforgiven
5. Wherever I May Roam
6. Don't Tread On Me
7. Through The Never
8. Nothing Else Matters
9. Of Wolf And Man
10. The God That Failed
11. My Friend Of Misery
12. The Struggle Within
Så, då satt vi och lyssnade på låt nr 4, The Unforgiven och just när låten tog slut, tyckte nån (gissar på mamma, men kom inte ihåg) att vi skulle byta till radio. Och som vanligt står alltid (iaf om jag, farsan och killen får bestämma ;) ) kanalen på rockklassiker. Precis då vi stängde av cd:n och satte igång radion, gissar vilken låt som spelas? Jo, exakt samma som skulle ha spelats om vi hade haft kvar på cd:n, nämligen Wherever I May Roam och alla var lika chockade :P
En rätt rolig dag. Jag hoppas bara jag får fara till Vindeln snart!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha "let's choke her!"

2010-10-22 @ 17:24:46
Postat av: simone

sv: Mn gjuter huggtänderna efter sina egna, sedan kan du bara dra av och sätta på dem hur bäst du vill :) Så grymt smarta att jag vet inte vad.. haha :)

2010-10-23 @ 11:40:19
URL: http://fattybom.se

Säg vad du tycker:

Namn:
Spara ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0